Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2025. Augusztus
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Zene
 
egyszerű
Tartalom
 
Hírek/Cikkek
Hírek/Cikkek : Call of duty 3 Végre kiadták:) de csak ps2-3 és xbox360-ra:(

Call of duty 3 Végre kiadták:) de csak ps2-3 és xbox360-ra:(

  2007.02.14. 19:16

Fel nem fogható, hogy egyes játékfejlesztők, milyen frusztrálóan képesek megjelentetni egy videójátékot... például egy cím sikere azon múlhat, hogy egy kis dolgon változtatnak-e, hogy ezúton jó vagy nagyszerű játék szülessen belőle. Vegyük például az Activision Xbox360-as Call of Duty 3-t, a tavalyi év egyik legjobb és leginteraktívabb háborús lövöldözős játékának folytatását. A múltbéli sikereinek köszönhetően mindenki azt hiszi, hogy ez a játék is biztosan nagyon jól sikerült – de a jó szerintem nem a megfelelő szó erre. Igen, még mindig intenzív akciódús játékot kapunk kézhez, de hiányzik belőle az a dolog ami „egyedivé” tenné.

Mielőtt ízekre szedném a játékot, nézzük meg a Call of Duty 3 stáblistáját. A fejlesztést a Treyarch-t végezte (Call of Duty 2: Big Red One is az ő munkájuk) és nem az Infinity Ward (Call of Duty 2), de a játék tartalmazza a COD2 igazi erősségeit – intenzív harci szituációk, változatos küldetések, és filmes hatást keltő második világháborús csaták. A gamert egyből a sűrűjébe dobja a játék, ahol az életben maradás a legfőbb cél, mint a többi részben is, és ami ezúttal sem változott... úgy tűnik hiába dolgoztak rajta új fejlesztők. Ez a folytatás „A Normandiai Kitörés”-sel kezdődik. A nyári hadjárat, ami rögvest a D-Nap után kezdődött és a hadjárat, amelyben felszabadították Franciaországot a náciktól. Nem úgy mint az előző részben, a Call of Duty 3 megpróbál történelmi szituációkat is mesélni nekünk egy amerikai, kanadai, brit, és egy lengyel katona szemszögéből. A történetek nem hosszúak és nem is érdekesek, de ez is jobb a semminél, ami a korábbi részben volt. Az azonos karakterek és az átvezetőkön kívül, a Call of Duty-ba kerültek filmszerű közelharcok is. A kontroller rángatásával szabadulhatunk meg a szorult helyzetből - ez az újszerű fegyver nélküli harc kicsit jó móka, hogy ne unjuk meg a lövöldözős részeket, de sajnos csak négyszer kapjuk meg a lehetőséget erre a 14 fejezet alatt. Legalább nem tudjuk hol bukkanhatnak föl (soha nem látod őket, mindig meglepetés szerűen jön elő, például egy ház elfoglalásakor a fal mögül), és a játékos a nem szkriptelt jeleneteknél a fegyver végével fejbe csaphatja ellenfeleit. A másik újdonság a járművek vezetésében történt. A Call of Duty 2-ben a játékos utasként volt jelent, a lövöldözős jeleneteknél és tankot is csak külön pályán irányíthattunk. A Normandiai Kitörésben a tankcsaták visszatértek ám, most már a teljes irányítás a mi kezünkben van és akár jeepet is vezethetünk. Sajnos túl érzékeny lett a járművek irányítása, így egy kis mozdulattal is 180 fokos fordulatokat tehetünk. A másodlagos (és hagyományosabb) analóg kontrollernek jobb hasznát veszed itt és a járművezetés sokkal könnyebb lesz. Az extra irányításra is néhol szükséged lesz – mert néhány járműves pálya eléggé nehézre sikerült. De, hogy őszinte legyek, Call of Duty szíve a lövöldözés és a COD3-ban rengeteg van. A pályák lineárisak, de hosszúak – néhány esetben kiszakadunk a valóság tudatából és oda képzeljük magunkat a harcoló katonák közé köszönhetően a valósághű robbanásoknak, sikolyoknak, és a lövöldözésnek, mely körülöttünk folyik. Mint az ősöknél is, Call of Duty 3-ban is a játékos felveheti és használhatja, mind a szövetséges mind a tengelyhatalmi fegyvereket, ami azt jelenti, hogy különböző puskával, gépfegyverrel, mesterlövészpuskával, és sörétessel játszhatsz. Gránátok, telepített gépágyúk, és a járművek használata is változatossá teszi a játékot. Treyarch pár szétrombolható tereptárgyat is benne hagyott a játékban és a küldetések is többféle módon megoldhatók. A Call of Duty 3 tényleg szórakoztatóra sikerült. Valóban könnyű hozzá szokni és eléggé különbözik a COD2-től, hogy más háborúba érezzük magunkat. A játék internetes mókája is jól sikerült – különböző kasztokkal és olyan módokkal, mint a deathmatch, team deathmatch, capture the flag és még egy nagy rakás, amely játékra vár. Pár órát eltöltve a közösségi szervereken, kijelenthetem, hogy szuper gyorsan fut a kicsike még 24 játékossal egyszerre is. Egy ilyen elemzés után nehéz elhinni, hogy a COD nem meggyőző. Végül is, izgalmasan hangzik, tehát én éreztem csak így? Sajnos, sok bug található még a játékban, különösen az Xbox 360-as vezióban, amelyet már korábban kiadtak. A Call of Duty 3 két legnagyobb hibája még is a pálya kialakítás és a sok hiba. A pályák azért nem annyira rosszak; sőt az utolsó pályák (The Mace, Chambois, and the Corridor of Death) segít elfelejteni a lineáris, bután lezárt részeket (ami vicces, mert néha ugyan az a tereptárgy állja utunkat). Továbbá a hibák és a fagyások sem nézhetőek el. A 10 órában, mikor az egyszemélyes hadjáratban játszottam, hatszor kellet egy részt újratöltenünk, mert egy adott ponton nem engedett tovább a játék (pl. ajtók amiknek ki kellet volna nyílniuk nem nyíltak ki, a falnak ki kellet volna robbannia, de nem történt meg ez se, és azok a karakterek, melyeknek meg kellet volna halniuk nem haltak meg). Továbbá, a katonák, melyek tetőn vagy egy tank tetején halnak meg lebegnek a levegőben vagy csak átesnek a falakon (és elég gyakran történik meg ez); gránátok robbanhatnak fel katonák közt, melyek hatalmasat durrannak, de a katonák meg se sérülnek; hang effektek hol vannak, hol nincsenek, és néha némává válik a játék ok nélkül. De a legrosszabb, hogy a Call of Duty 3 könnyen kifagyaszthatja a gépedet - néha mikor kiléptem a többjátékos módból, néha mikor a Dashboard-ra léptem ki, és néha ok nélkül. A Call of Duty 2 és a sorozat rajongói nem fognak csalódni és biztosan élvezni fogják a Call of Duty 3-at is. Visszahozza a második világháborús események élményét egy erős motorral, mely könnyedén kezeli a játék grafikáját. Persze kicsit gyengének tűnik a COD2-höz képest, de az igazán rossz a játékban, hogy sok bugot hagytak benne, és a játék Normandiai Kitörésből teljesen átment a Normandiai Kifagyásba. Igen szomorú ez, mert belegondolva, hogyha ezek a hibák nem lennének, milyen nagyszerű játékot kaphattunk volna kézhez.

 
Linkek
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
számláló
Indulás: 2007-02-13
 
Óra
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?